بیل تراکتور کشت و صنعت اطلس

بیل تراکتور مهندس بابایی یکی از بزگترین تولیدی های کشوری می باشد که با تولید انواع بیل تراکتور (لودری) به صورت انبوه سهم بزرگی از کشور را از آن خود کرده هست. دلیل این محبوبیت کیفیت ساخت کالای با کیفیت می باشد. در کارگاه های کارخانه بیل تراکتور مهندس بابایی همه استاندارد های مهم تولید بیل تراکتور با حساسیت بسیار بالا به کار گرفته می شود تا تولید انواع بیل تراکتور ها با کیفیت و دوام قابل قبولی را ارائه دهد.

کاربرد بیل تراکتور

در صنایع مختلف بیل تراکتور مورد استفاده قرار می گیرد که بعنوان مثال می توان صنعت کشاورزی و ساختمان سازی را نام برد. بیل تراکتورهایی که در کارخانه بیل تراکتور مهندس بابایی تولید می شوند طرفداران خاص خودشو در بین کشاورزان کشور پیدا کرده هست. درادامه مقاله به انواع بیل تراکتور های تولیدی این مجموعه خواهیم پرداخت.

بیل تراکتور سه جک فرگوسن چیست؟

بیل تراکتور اتچمنتی است که بر روی تراکتور نصب می شود تا قابلیت هاس بیشتری به آن اضافه کند.

اکثرا از این محصولات در زمینه های کشاورزی استفاده می شود اما امروزه به دلیل اضافه شدن قابلیت های بیشتر از آنها در ساخمان سازی های نیز استفاده می شود.

ادوات و تجهیزات زیادی ببا انواع متفاوتی وجود دارند که بر روی تراکتور نصب می شوند و هر کدام کاربرد های متفاوتی دارند.

انواع بیل تراکتور

  • فرگوسن
  • رمانی
  •  3 جک
  • 4 جک
  • داروانا

ادوات و تجهیزات 

این محصول دارای شیر دستی دولیور، مخزن روغن هیدرولیک، شلنگ کشی، پین ها و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آن از قبیل پمپ هیدرولیک میباشد.

همین دلیل باعث می شود که این محصول از هر لحاظی کامل باشد و مشتری نیاز به تهیه محصول دیگری نباشد.

خرید بیل 3 جک فرگوسن

به هنگام خرید جهت مقایسه حتما به مشخصات فنی تجهزات ارائه شده توسط فروشندگان دیگر دقت فرمایید.

همچنین شما می توانید با خرید از کارخانه تولید بیل تراکتور مهندس بابایی قابلیت سفارشی سازی به معنای انتخاب سایز، رنگ و جنس متریال سفارش خود را به دست آورید و محصول خود را مطابق با سلیقه و نحوه کار خود سفارش دهید و یک سال ضمانت پس از فروش نیز دریافت کنید.

جهت خرید و اطلاعات بیش تر در رابطه با بیل تراکتور 3 جک فرگوسن و ثبت سفارش با کارشناسان ما توسط شماره های ثبت شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

تماس: 09141810207