بیل تراکتور 399/4

توضیحات بیل لودری 4 جک 399

بیل لودری ۴ جک ۳۹۹ ترکیبی، یکی از قدرتمندترین ادوات متصل شونده به تراکتور است که به عنوان یک ابزار همه فن حریف یا آچار فرانسه در صنایع کشاورزی، دامپروری و راهسازی و برای مصارف ساختمانی و عمرانی استفاده می شود. می توانید این دستگاه را بر روی انواع تراکتورها اعم از تمام مدل های مسی فرگوسن، نیوهلند، رومانی و غیره نصب کنید، اما بهترین بازدهی اش را روی تراکتورهای مدل فرگوسن 399 ترکیبی نشان می دهد.

جنس ناخن های بیل لودری 399 4 جک

بیل بولدوزری مذکور دارای ناخن هایی از جنس فولاد فورچ شده ضد سایش با قدرت کندمان بسیار بالا است و به همین دلیل از جابجایی خاک ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندق ها، خاکریزی اطراف لوله‌ های کارگذاشته شده در کانال ها گرفته تا بار کردن کامیون ها، حمل بتن به محل قالب‌ ها و حتی بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی، می توانید روی آن حساب کنید.

کاربردچنگک های گیرنده

اگر این بیل لودری در پروژه کاری مربوط به کندن خندق باشد، کاربری فوق‌العاده ای دارد و به دلیل وجود چنگک های گیرنده قدرتمند در ساختار آن می تواند برای حمل و باز زدن لوله ها و تنه های درخت هم استفاده شود.

حداکثر و حداقل ارتفاع بارگیری

طراحی ویژه پشت باکت این فرانت لودر نیز، امکان رسیدن به حداکثر ارتفاع بارگیری (حدود 3 متر) و حداکثر دسترسی در حداکثر ارتفاع 150 سانتی متری را برای شما فراهم می کند.

سایز و اندازه

سایز و اندازه جمع و جور باکت دستگاه و خود ماشین هم باعث شده تا در کوچه‌ های تنگ هم قابل استفاده باشد. این ماشین آلات کشاورزی و راه سازی باکت قابل تعویض هم دارد و امکان نصب انواع باکت مختلف باکت ۴ کاره، باکت سیلوتراش، باکت میکسر بتن، باکت سنگ جمع کن یا باکت علوفه گیر، برف روب، خاک صاف کن، لیفتراک تراکتوری و غیره را روی آن دارید. یعنی به جز عملیات‌های عمرانی و کارهای ساختمانی، این بیل بکهو در کشاورزی و باغداری هم کاربرد دارد. مخصوصا اینکه به دلیل اندازه کوچکی که دارد می تواند به راحتی بین درختان حرکت کرده و شخم زنی را تسهیل کند.

خرید بیل لودری مدل 399ترکیبی

کارخانه تولید بیل تراکتوری مهندس بابایی در تلاش هست با بهترین جنس انواع بیل تراکتوری تمامی مدل های (بیل تراکتور رومانی – بیل تراکتور مسی فرگوسن جفت دیفرانسیل – بیل تراکتور 285 – 475 – 399/4 – 399/2 – 800/4 – 800/2 – 485/4 – 485/2 – 475/4 – 475/2 ) و ارائه خدمات پس فروش با ضمانت معتبر در خدمت تمامی مشاغلی که با این موضوع سروکار دارند باشد هرگونه سوال یا راهنمایی داشته باشید ویا مشتریان عزیزی که قصد خرید دارند ، همواره میتوانند جهت سفارش و خرید با ما از طریق شماره های زیر در تماس باشند.

شماره تماس کارخانه :                     04445228805

شماره تماس مدیریت کارخانه مهندس بابایی :09141810207

آدرس : استان آذربایجان غربی شهرستان میاندوآب – جاده بوکان جنب کوی دانش کارخانه و فروشگاه ادوات کشاورزی بابایی

نهال گردو
نهال گردو

خرید با کیفیترین نهال گردو از نهالستان معتبر ارغوان گردو