خرید بیل تراکتور

خرید بیل تراکتور

درعصر ماشین آلات نقش انواع ماشین ها در صنایع مختلف بسیار زیاد شده هست. طوری که اگر روزی ماشین ها بخوابند همه کارها جامعه بشری امروزی هم می خوابد. ما دراین مقاله میخواهیم در باره بیل تراکتور و انواع آن شما را آشنا کنیم.

انواع بیل تراکتور

بیل لودری تراکتور های امروزی بسیار زیاد شده هست که نقش هرکدام در کشاورزی و کارهای ساخت و ساز عمرانی بسیار زیاد شده هست. بیل تراکتور ها امروزه کار کشاورزان و باغداران و ساختمان سازان را بسیار آسان کرده هست. تراکتور های دارای بیل لودری توانسته اند هزینه ها را خیلی کمتر کنند. چرا که قیمت لودر ها خیلی گران هست و استفاده از آنها بسیار هزینه بر هست درحالی که با بیل تراکتوری می توان در خیلی موارد بجای لودر استفاده کرد. ما دراینجا انواع بیل تراکتور هایی که در کارخانه بیل تراکتور مهندس بابایی تولید می شوند شما را آشنا کنیم.

در کارخانه تولیدی بیل تراکتور مهندس بابایی انواع بیل تراکتوری تمامی مدل های :

بیل تراکتور رومانی

بیل تراکتور مسی فرگوسن جفت دیفرانسیل

بیل تراکتور 285 – 475 – 399/4 – 399/2 – 800/4 – 800/2 – 485/4 – 485/2 – 475/4 – 475/2تولید و به سراسر کشور عرضه می شود. 

این بیل تراکتور ها به صورت سه جک و 4 جک تولید شده و با کیقیت بسیار بالا با آلیاژ های بسیار مستحکم تولید می شود . قیمت آهن و فلزات دیگر بسیار گران شده هست ولی تولیدی بیل تراکتور مهندس بابایی تلاش خود را می کند تا با ارزانترین قیمت بازار این بیل تراکتور ها را به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه کند.

آشنایی با بیل تراکتور رومانی

 بیل تراکتور رومانی، نوعی از بیل تراکتور های صنعتی معتبر میباشد که در صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد البته مصارف متفاوت دیگری نیز دارد همچون صنایع کشاورزی، ساختمانی، راهسازی و دامپروری.

خرید بیل تراکتور
خرید بیل تراکتور

یک تراکتور به خودی خود کاربرد چندانی ندارد و برای استفاده ی کاربردی‌ از آن، متعلقات دیگری نصب میکنند تا در موارد ذکر شده کارایی داشته باشد و مورد استفاده قرار گیرد.

از بیل تراکتور به عنوان بکهو لودر نیز نام میبرند.

مهمترین ویژگی های بیل تراکتور رومانی

بیل تراکتور ها قالبا به عمق ۳ متر و ژول حدود ۵ متر توانایی حفاری دارند.
اکثرا هماهنگی کامل با تراکتور دارند زیرا شاسی روی تراکتور نصب میگردد.

بیل تراکتور ها اغلب داری صندلی چرخ دار میباشند و به هدایت کننده ی بیل تراکتور اجازه ی کنترل تراکتور را بعد از استفاده از بیل تراکتور بدهند.در صورت نصب پیکور قابلیت تخریب و سنگ شکنی دارند.

در تولید بیل از ورق آلیاژی st52 استفاده میکنند.

سیستم بارگیری و تخلیه پیشرفته ای را شامل میشوند که باعث جلوگیری از ریزش خاک از باکت میشود. 

نشتی روغن تمامی شلنگ ها در حد صفر میباشد زیرا توسط خود شرکت بست استاندار خورده است. 

پین ها از جنس فولاد برشی میباشد و کاملا بدون لقی و فیت با دستگاه میباشد.

میتوانید این نوع بیل تراکتور ارزان یا سایر محوصلات مشابه را از فروشگاه های مربوطه خریداری کنید.

این وسیله دارای سه پخش است:

1-بازو

2-چنگک

3-باکت

 که به گونه ای مشابه ساختار دست انسان میباشد مینوان گفت مشابه بازو، ساعد و کف دست است.

این دستگاه دارای پایه های تثبیت کننده است که از لیز خورد دستگاه هنگام قرار گرفتن روی سطوح ناهموار جلوگیری میکند.

از این دستگاه میتوان به عنوان صاف و هموار کننده ی زمین ها نیز استفاده کرد.

آشنایی با بیل تراکتور 475 جفت دیفرانسیل

تولید بیل تراکتوری مدل 475 جفت دیفرانسیل در بیل تراکتور مهندس بابایی دارای ویژگی های برتر زیر می باشد :

نوع بیل : چهار جک پایه بکهو

حداکثر ظرفیت بار : 1450 کیلوگرم

وزن دستگاه : 800 کیلوگرم

عرض پاکت : 1600 میلی متر

حداکثر ارتفاع کاری : 3850 میلی متر

نقش بیل تراکتور در کشاورزی
بیل تراکتور

عرضه مستقیم بیل تراکتور

فروش بیل تراکتور در تولیدی بیل تراکتور مهندس بابایی تولید می شود و به فروش میرسد. شما میتوانید با خرید این کالا از فروشگاه داخلی (بیل تراکتور مهندس بابایی ) با یک تیر دو نشان بزنید. هم از تولید ملی حمایت کنید و همینطور از معتبر بودن این کالا اطمینان حاصل فرمایید. ضمانت کارخانه تولید بیل تراکتور سال ها حامی و پشتیبان خریداران عزیز خواهد بود.

اکثر افراد هنگامی که از کنار این دستگاه میگذرند با قابلیت های آن آشنایی ندارند و نمیدانند چگونه همچین دستگاهی توانایی ایجاد گودال های بزرگ را دارد و در کنار این خاصیت چه فواید و قابلیت های بزرگ دیگر را نیز دارد که گاهی به چشم افراد عادی نمی آیند. این وسیله ترکیبی از سه دستگاه بزرگ و قدرتمند است که به صورته زیرکانه و حرفه ای هر سه بر روی یک دستگاه سوار شده اند.

خرید بیل تراکتور

جهت خرید بیل تراکتور در انواع مختلف می توانید با فروشگاه مهندس بابایی از طرق شماره های ثبت شده در پایین صفحه در تماس باشید. تولیدی بیل تراکتور مهندس بابایی آماده ارائه خدمات فروش و پشتیبانی پس فروش می باشد. با خرید بیل تراکتور به صورت مستقیم از کارخانه بدون نقش داشتن هیچ واسطه یا فروشنده ای می تواند خیلی ارزانتر به دست شما برسد. همینطور بصورت مستقیم خرید از کارخانه تولیدی می تواند معتبرتر و امن تر از فروشگاهها صورت پذیرد.